CROWDFUNDING REÜNIE BP-KOOR

Beste fans van het BP-koor

Waarschijnlijk heb je indertijd net zo genoten van de onvergetelijke optredens van het BP-koor als wij.

Nu staan we voor een prachtige gelegenheid om deze bijzondere momenten opnieuw tot leven te brengen.  We organiseren namelijk een laatste grote reünie voor oud-leden van het BP-koor uit Heerlen op 25 november 2023 met een mooi concert in de Pancratiuskerk. (Zet deze datum dus vast in je agenda!)

Aanleiding is de 70-ste verjaardag van onze dirigent, Peter Weinstock. Ook is hij, alles bij elkaar, 70 jaar dirigent geweest bij de verschillende koren. Een uitgelezen kans om hem te bedanken voor zijn bijdrage en jarenlange toewijding aan ons koor.

Budget

Natuurlijk is het bekend dat de Stichting Samen Onderweg niet meer bestaat, daarom hebben we geen bestaand budget voor het organiseren van de reünie. Om de reünie mogeijk te maken, willen we jullie hulp vragen en zijn we een crowdfunding opgestart.

GOEDE DOEL

Maar het gaat niet alleen om ons als koor; het geld dat na de reunie overblijft wordt aan een, door Peter te kiezen, goed doel geschonken.

Onvergetelijke dag

Met jouw steun kunnen we er een onvergetelijke dag van maken die al onze oud-leden maar ook overige BP-liefhebbers nog een laatste keer bij elkaar brengt.

We zouden het geweldig vinden om ook jou, op 25 november om 16.30 uur, te verwelkomen in de Pancratiuskerk!

We kunnen niet wachten om iedereen weer te zien en samen te zingen!

Met warme groeten,

BP-koor

Kosten van de reünie

Jouw bijdrage zal ons helpen om er een onvergetelijke dag van te maken. Het kan ons helpen bij het huren van een locatie, de huur van alle instrumenten, geluidsinstallatie en aanvullende benodigdheden, het drukken van concertboekjes en de promotie van het evenement om zoveel mogelijk mensen te bereiken.

Wil je een bijdrage storten?

Scan onderstaande QR-code en stort je bijdrage via iDeal. Je kunt zelf een bedrag kiezen.

Óf maak je bijdrage over naar:

NL14ABNA0123258693
t.n.v. D. van Dooren en/of
D. Willeme

Om alvast in de stemming te komen kun je hier naar een van onze favorieten luisteren: