Crowdfunding

Loopt tot 26 augustus 2023

Natuurlijk is het bekend dat de Stichting Samen Onderweg niet meer bestaat, daarom hebben we geen bestaand budget voor het organiseren van de reünie. Om het mogelijk te maken voor iedereen de reünie tegen een redelijk bedrag bij te wonen, willen we jullie hulp vragen daarom we een crowdfunding opgezet.

Deze donatie is niet voor het ticket van de reünie zelf, maar om ons een startkapitaal te geven om de overhead kosten, zoals drukwerk, energiekosten Pancratius van ca. € 500,-, huur geluidsinstallatie en piano, koffie en thee, kosten website en bank e.d., van te betalen.

Bedankje

Natuurlijk zijn we heel blij met iedere donatie. Daarom ontvang je een leuk bedankje van ons!

Wat ontvang je?

1. Een download van de eerder uitgebrachte CD met het reguliere repertoire van het BP-koor.

2. Daaraan toegevoegd extra niet eerder uitgebrachte nummers zoals
o.a. Bless the Lord, Donna, Donna en Long Live God.

3. Een download in PDF formaat van de inhoud van die zo gewilde klapper!

4. Een video (van een klein half uur) van het jubileum van mei 1989

LET OP:
Je ontvangt eerst een mail van Eventix met de bevestiging van je betaling
en een paar minuten later ontvang je een mail van info@bp-koor.nl
met de link naar de downloadpagina.

Om het mogelijk te maken voor iedereen de reünie tegen een redelijk bedrag bij te wonen, willen we jullie hulp vragen. We willen daarom crowdfunding opzetten.

Dit is dus niet voor het ticket van de reunie zelf, maar om ons een startkapitaal te geven en daar de overhead kosten, zoals printwerk, energiekosten Pancratius van ca. € 500,-, huur geluidsinstallatie en piano, koffie en thee, kosten website en bank e.d., van te betalen.

Bedankje

Wat ontvang je?

2. Daaraan toegevoegd extra niet eerder uitgebrachte nummers zoals
o.a. Bless the Lord, Donna, Donna en Long Live God.

3. Een download in PDF formaat van de inhoud van die zo gewilde klapper!

Je kunt onderaan de pagina betalen.

CD BP-koor

nummers:

• Bless the Lord
  • Come follow me
  • Donna Donna
  • Gaudete
  • Genesis
  • Hij is vuur
  • Ik zal niet rusten
  • La Vierge
  • Laudatio sii
  • Leef maar
  • Lied aan het Licht
  • Long Live God
  • Our Father
  • Please don’t let this feeling end
  • Tears in Heaven
  • Yerusialayim

Geen interesse in het bedankje?

Heb je geen interesse in het bedankje maar wil je wel een (kleiner) bedrag
bijdragen om de reunie mogelijk te maken?

Maak dan je bijdrage over naar:
NL 14 ABN A0123 2586 93
t.n.v. D. van Dooren en/of D. Willeme

Of betaal via iDeal m.b.v. onderstaande QR-code

Wat als er geld over is?

Het bedrag dat we overhouden wordt natuurlijk zoals we dat altijd gedaan hebben goed besteed. Peter kiest een goed doel uit waar dit bedrag naar toe gaat.

Wil je meer info?

Begroting reünie BP-koor

We hebben een voorlopige begroting opgemaakt omdat we graag zo transparant mogelijk willen zijn.

Maar dat is in dit stadium nog vrij lastig omdat we nog geen juiste aantallen van deelnemers weten. In principe hopen we dat we de vaste kosten uit de crowdfunding actie kunnen betalen.

Waarom zijn er kosten voor de huur van een locatie
We moeten een locatie kiezen die flexibel is in het hosten van een gezelschap dat kan varieren in grootte. Dat maakt de keuzes flink wat beperkter.
Waarom is er een website nodig?
De website is onze comunicatiebasis en informatiebron voor koorleden. Hostingkosten en en domeinregistratie moeten betaald worden. Gelukkig worden deze gesponsord.
Wie zit er achter de crowdfunding?
Een groep enthousisaste koorleden is in samenspraak met Peter de reünie aan het organiseren. Geheel vrijwillig. Deze groep is de initiatiefnemer van de crowdfunding.
Waarom staat de bankrekenin niet op naam van het BP-koor?
Zoals bekend is, bestaat het BP-koor niet meer sinds 2008. Juridisch gezien mag een bankrekening alleen op naam staan van een natuurlijk persoon of van een rechtspersoon. Het koor is geen rechtspersoon meer omdat deze niet is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (Dit zou weer extra kosten met zich mee brengen). Dus is de enige mogelijkheid de rekening op naam te zetten van twee leden die deze verantwoording vrijwillig op zich willen nemen.
Kan ik me ook aanmelden als ik niet naar het feest wil?
Ja, bij aanmelding kun je straks kiezen voor alleen het dagprogramma of voor het dagprogramma incl feest.
Waarom moeten er podiumdelen gehuurd worden?
De indeling van de Pancratius kerk is veranderd. de zijbeuken zijn dichtgemaakt. Dus om te zorgen dat iedereen Peter kan zien, zijn er podiumdelen nodig.
Waarom zijn er kosten voor een fotograaf?
Op dit moment hebben we nog geen fotograaf die vrijwillig heeft aangeboden om dit kosteloos of tegen een lager bedrag te doen. Ken je iemand die ons hiermee wil helpen, dan horen we dat graag via info@bp-koor.nl.
Kosten DJ
We zijn nog niet zover dat we alles m.b.t. het feest geregeld hebben. We willen graag een DJ laten draaien tijdens het feest. Maar we hebben nog geen offertes opgevraagd.