BOEK NU JE TICKET VOOR DE REÜNIE !!!

Je kunt je tot en met uiterlijk 31 oktober aanmelden

DE TICKETVERKOOP IS GESTART!

Yes, het is eindelijk zover…. de ticketverkoop voor de BP-reünie is gestart!

De afgelopen maanden zijn we heel druk geweest met de planning voor dé reünie van het jaar. We hebben inmiddels een definitief programma opgesteld, de locaties zijn gereserveerd EN we hebben al een fantastisch bedrag opgehaald middels de crowdfunding.

Vanaf nu kun je je ticket voor de reünie bestellen.

WAAROM KAN IK MAAR BOEKEN TOT EN MET 31 OKTOBER?

We moeten namelijk op tijd aan de locatie het verwachte aantal personen doorgeven.

Om de organisatie zo goed mogelijk op te kunnen pakken willen we dus op korte termijn weten met hoeveel mensen we rekening moeten houden voor deze dag. Boek daarom vóór 31 oktober!

Het is helaas niet mogelijk om na deze datum nog tickets te kopen, ook niet op de dag zelf.

JE KUNT KIEZEN UIT TWEE OPTIES:

● Ticket voor alleen het dagprogramma OF
● Ticket voor het dagprogramma incl. diner én feest

PARTNER EN/OF KINDEREN
Je partner en/of kinderen zijn uiteraard van harte welkom bij het concert. Omdat het al heel moeilijk was om een locatie te vinden die groot genoeg was voor alleen de leden, is het helaas niet mogelijk om aanhang en/of kinderen deel te laten nemen aan de lunch en het avondprogramma. Voor hen hoeven dus geen tickets te worden gekocht aangezien het concert vrij toegankelijk zal zijn.

DE TICKETVERKOOP IS GESTART!

Yes, het is eindelijk zover…. de ticketverkoop voor de BP-reünie is gestart!

Vanaf nu kun je je ticket voor de reünie bestellen.

WAAROM KAN IK MAAR BOEKEN TOT EN MET 31 OKTOBER?

JE KUNT KIEZEN UIT TWEE OPTIES:

● Ticket voor alleen het dagprogramma OF
● Ticket voor het dagprogramma incl. diner én feest

PARTNER EN/OF KINDEREN

Kies hier je ticket:

Je kan maximaal één ticket per keer bestellen,
zodat we de namen van eventuele partners
die ook lid waren ook op de lijst hebben staan.

Programma 25 november:

09.30 uur

10.30 uur

12.00 uur

12.30 uur

14.00 uur

16.30 uur

18.00 uur

20.00 uur

23.00 uur

ontvangst in het Glaspaleis

repetitie in de Pancratiuskerk

korte pauze

vervolg repetitie

verzorgde lunch in het Glaspaleis

concert in de Pancratius kerk

diner in het Glaspaleis

feest in het Glaspaleis

afsluiting

Kan ik mijn dieetwensen doorgeven?

De lunch bestaat uit soep met broodjes. Het diner bestaat uit een buffet, dus in principe voor elk wat wils o.a. ook met een vegetarisch gerecht. Maar heb je toch specifieke dieetwensen dan kun je die doorgeven via dit formulier.

Moet ik ook een ticket kopen als ik alleen kom zingen?

Ja, ook als je alleen komt zingen, moet je een dagticket kopen. Met zo’n grote groep is het organisatorisch niet mogelijk hier een splitsing in te maken. Bovendien moeten ook diverse vaste kosten doorbelast worden aan alle deelnemers.
Door de crowdfunding hebben we de ticketprijs gelukkig al een heel stuk naar beneden kunnen krijgen.

Kan ik met de auto bij de kerk komen?

Tussen 7:30 uur en 12:00 uur kan iedereen het centrum inrijden. Maar parkeren in het centrum rondom de Pancratiuskerk is alleen toegestaan buiten het centrum en in de parkeergarages.
Vanaf 12:00 uur kunnen alleen auto’s met een ontheffing het centrum in. Het centrum is dan nl. afgezet met bollards en op plekken waar deze niet staan, hangen camera’s. Je kunt uiteraard wel terecht in de parkeergarages.
Ben je slecht ter been, neem dan even contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.

Kan ik een BTW-factuur ontvangen van het ticket?

Het BP-koor is niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, wij zijn geen vereniging of stichting meer, wij kunnen dus geen BTW-facturen verstrekken.

Moet ik mijn oude klapper meenemen?

Nee, we zorgen voor een concertboekje.

Kan ik mijn ticket annuleren?

Je kunt je ticket tot uiterlijk 4 november annuleren Alleen een klein bedrag aan transactiekosten van het ticket-verkoopsysteem wordt dan in rekening gebracht, de rest van het bedrag wordt teruggestort. Hierna kan er bij de locatie namelijk niet meer geannuleerd worden met verrekening van kosten. Bij een annulering na 4 november kunnen wij de aankoopkosten van het ticket dus niet meer terugstorten helaas.

Wat is de locatie van de reünie?

De ontvangst, de lunch, het diner en feest zijn bij Brasserie Mijn Streek in het Glaspaleis (Bongerd 18 te Heerlen)
De repetitie en het concert zijn in de Pancratiuskerk kerk.

Wat als je financiële situatie het niet toelaat om een ticket te kopen?

Heb je onvoldoende financiële middelen om een ticket aan te schaffen? Neem dan even contact met ons (op info@bp-koor.nl), dan kunnen we even kijken of we een oplossing kunnen vinden.

25 november:

10:00 uur – ontvangst in het Glaspaleis

10:30 uur – repetitie in de Pancratiuskerk

12:00 uur – korte pauze

12:30 uur –  vervolg repetitie

14:00 uur – verzorgde lunch in het Glaspaleis

16:30 uur – concert in de Pancratius kerk

18:00 uur – diner in het Glaspaleis

20:00 uur – feest in het Glaspaleis

23:00 uur – afsluiting

Kan ik mijn dieetwensen doorgeven?

Moet ik ook een ticket kopen als ik alleen kom zingen?

Ja, ook als je alleen komt zingen, moet je een dagticket kopen. Met zo’n grote groep is het organisatorisch niet mogelijk hier een splitsing in te maken. Bovendien moeten ook diverse vaste kosten doorbelast worden aan de deelnemers.

Kan ik met de auto bij de kerk komen?

Kan ik een BTW-factuur ontvangen van het ticket?

Moet ik mijn oude klapper meenemen?

Nee, we zorgen voor een concertboekje.

Kan ik mijn ticket annuleren?

Wat is de locatie van de reünie?

De repetitie en het concert zijn in de Pancratiuskerk kerk.

Wat als je financiële situatie het niet toelaat een ticket te kopen?